Regulamin dla Uczestników

Konkursu pn. „Influencer Camps”

 

  • 1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin (dalej „Regulamin”) określa warunki przeprowadzenia konkursu pn. „Influencer Camps” (dalej „Konkurs”) odbywającego się w  ramach I sezonu program produkowanego przez Agencja i Studio filmowe Bogaczewicz emitowanego na kanałach mediów społecznościowych.
  1. Organizatorem Konkursu  jest  AGENCJA REKLAMOWA BOGACZEWICZ GRZEGORZ w Rzeszowie, przy ul. Wspólnej 2, 35 – 205 Rzeszów, posiadający numer NIP 8131196189 oraz REGON 690670192 (dalej „Organizator”).
  1. Celem Konkursu jest wyłonienie spośród kandydatów Influencera Roku. W pierwszym etapie casting zostanie wyłonionych 30 uczestników, którzy przejdą do drugiego etapu. W drugim etapie zostanie wyłonionych 6 najlepszych uczestników, spośród których zostanie wyłoniony Influencer Roku.
  1. Zwycięzca Konkursu zdobędzie tytuł Influencera Roku Influencer Camps. 
  1. Uczestnicy rywalizują między sobą w tworzeniu najciekawszej reklamy danego produktu.
  1. Działania związane  z  Konkursem mają wyłonić grupę dynamicznych,  elokwentnych, ciekawych I wykazujących entuzjazm dla udziału  w  Konkursie i Miniserialu osób , posiadających potencjał niezbędny  do  wykonywania zawodu  influencera,  jak  również chęć I zdolność dzielenia się swymi prywatnymi przemyśleniami na otwartym  forum   nieznajomych osób. Taka grupa osób spełniających merytoryczne kryteria Konkursu powinna wykazywać się wystarczającą odpornością fizyczną, psychiczną I umysłową potrzebną do spędzenia około tygodnia w monitorowanym obiekcie w nietypowych warunkach.
  1. Wszelkie terminy projektu Influencer Camps będą na bieżąco udostępniane w mediach społecznościowych.
  1. Uczestnicy, którzy przeszli I i II etap Castingu, zobowiązani są do pozostania w  gotowościi do dyspozycji producenta.
  1. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
  • Komisji – należy przez to rozumieć Komisję składającą się z przedstawicieli Organizatora, która będzie dokonywała wstępnej eliminacji Kandydatów w I i II etapie Castingu.  Komisja będzie podejmować decyzje w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów. W razie niemożności wypracowania wspólnej decyzji, głos decydujący będzie przysługiwał przewodniczącemu Komisji.
  • b) Kandydacie – należy przez to rozumieć kobietę lub mężczyznę, którzy zgłoszą swój udział w Konkursie zgodnie z Regulaminem, I spełnią wszystkie wymogi opisane Regulaminem.
  • Uczestniku – należy przez to rozumieć kobietę lub mężczyznę, którzy przejdą pomyślnie I etap Castingu.
  • Jurorach lub Jury – należy przez to rozumieć osoby powołane przez Organizatora do groan jurorskiego, które będą oceniały I decydowały zgodnie z Regulaminem  o dalszych losach Uczestników w Konkursie W skład Jury wejdzie po jednym przedstawicielu każdej marki sponsora oraz przedstwawiciel Producenta, będący przewodniczącym Jury. Główny sponsor to firma lub marka, której terści reklamowe tworzone przez Uczestników będą przedmiotem konkursu. Oceny Jury będą miały duży wpływ na wybór Zwycięzcy.
  • I etap Castingu – należy przez to rozumieć okres trwający od pierwszego dnia ogłoszenia Castingu do dnia zakończenia I etapu Castingu ogłoszonego na naszych kanałach (profilach) mediów społecznościowych. Okres w którym wyłoniona jest finałowa 30 Uczestników.  Okres w którym Uczestnik powinien pozostawać w gotowości w przypadku otrzymania informacji od Organizatora, że rozpoczy na się II etap Castingu;
  • II etap Castingu – należy przez to rozumieć wskazany przez Organizatora okres przypadający po I etapie Castingu.  Okres w którym wyłoniona jest  finałowa 6 Uczestników.  Okres w którym Uczestnik powinien pozostawać w gotowości w przypadku otrzymania informacji od Organizatora, o szczegółach realizacji Konkursu i Miniserialu;
  • Konkurs – należy rozumieć warsztaty oraz zadania konkursowe wykonywane przez Uczestników, zmuszające Uczestników do rywalizacji, warsztaty I zadania konkursowe zorganizowane przez Organizatora;
  • Miniserial – należy rozumieć materiał zmontowany z nagrań Konkursu oraz z nagrań stworzonych poza Konkursem, przedstawiający Uczestników, ich relacjei ich czas wolny.  Materiał zostanie wyemitowany po realizacj i Konkursu.
  1. Uczestnicy zobowiązani, są do formalnego zgłoszenia.
  1. Formalne zgłoszenie zawiera:
  • Formularz zgłoszeniowy;
  • Oświadczenie wizerunkowe;
  • Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych;
  • Oświadczenie o zapoznaniu się przez Uczestników z Regulaminem Konkursu,
  • Udostępnienie posta na wybranych prywatnych mediach społecznościwych: Instagramie, Facebooku, Tiktoku, You Tube ze stworzonym filmikiem, oraz odnośnikiem do profile @influencercamps oraz oznaczeniem #influencercamps
  • Udostępnienie linku do profilu prywatnego na mediach społecznościowych, z nagranym przez kandydującego filmu w którym ma  zachęcić internautów do oddania głosu na swój filmic oraz do obserwowania profili Influencer Camps
  • Potwierdzenie zaobserwowania profili Infuencer Camps w mediach społecznościowych.
  1. Przystąpienie  do  Konkursu   jest   dobrowolne I oznacza zaakceptowanie niniejszego Regulaminu w całości.
  1. Podczas każdego etapu Konkursu będą odbywać się potrzeby nagranika Miniserialu.
  • 2

Warunki uczestnictwa

 

  1. Uczestnikami Konkursu mogą być wszystkie osoby, które:
  • Mają ukończone 18 lat;
  • Posiadają pełną zdolność do czynności prawnych;
  • Wyraziły zgodę na korzystanie z ich wizerunku w ramach Konkursu i Miniserialu , a także jego promocji na podstawie odrębnego oświadczenia;
  • Nie są związane żadnego rodzaju umową,  w  ramach której zobowiązane są  do świadczeń jakichkolwiek usług  w  zakresie marketingu,  reklamy,  sponsoringu,  działalności  modelingowej,  wykorzystania wizerunku,  głosu lub nazwiska albo pseudonimu, które wykluczają udział w Konkursie;
  • Wypełniły wszystkie warunki formalne związane  ze  zgłoszeniem  do  udziału  w Konkursie,  wskazane  w  niniejszym Regulaminie oraz wypełniły I dostarczyły przesyłając kompletny Formularz Zgłoszeniowy.
  1. Z chwilą zgłoszenia się do Konkursu Uczestnicy zobowiązują się:
  • Utrzymania doskonałej kondycji fizycznej I umysłowej;
  • do  uczestniczenia  we  wskazanych przez Organizatora wydarzeniach promujących Konkurs i Miniserial, w szczególności na swoich profilach w mediach społecznościowych, wywiadach, imprezach itp.;
  • do   uczestniczenia   we   wszystkich zadaniach konkursowych wskazanych przez Organizatora, w tym w specjalistycznych warsztatach, konkursach, zadaniach związanych z zawodem influencera;
  • pozostawać  w  gotowości w okresie castingowym, jeśli Organizator wybierze Uczestnika jako Uczestnika zakwalifikowanego do następnego etapu Castingu;
  • Pozostawać w gotowości w następnym etapie Castingu, gdy Uczestnik przejdzie do finałowej 6 uczestników;
  • Wzięcia udziału w Miniserialu, który będzie nagrywany w trakcie Konkursu
  1. Aby zgłosić się do udziału w Konkursie należy:
  • Dokonać formalnego zgłoszenia do Konkursu;
  • Zgłosić się na Casting (Etap I);
  • Spełniać warunki przewidziane w ust. 1 powyżej;
  • Zaakceptować Regulamin.
  1. W chwili przystąpienia przez Uczestnika do Konkursu, a także w jego trakcie, Uczestnik jest (oraz będzie) zobowiązany do przedłożenia odpowiednich dokumentów, zaświadczeń czy materiałów, októrych mowa w Regulaminie.  Dostarczenie danych lub dokumentów w jakikolwiek sposób podrobionych, przerobionych lub stwierdzających nieprawdę, a także niedostarczenie wymaganych materiałów lub dokumentów , upoważnia Organizatora do wykluczenia Uczestnika z udziału w Konkursie.
  1. Uczestnik zostaje poinformowany I przyjmuje do wiadomości, iż Konkurs będzie emitowany na kanałach (profilach) Organizatora oraz może być rozpowszechniany  w innych mediach inadawana w inny sposób  jak również, że będzie rejestrowany (rejestracja obejmuje nagranie dźwięku i/lub obrazu)  przez Organizatora w każdej fazie jej trwania I zgłaszając swój udział w Konkursie wyraża na to zgodę.
  1. Uczestnik zostaje poinformowany I przyjmuje do wiadomości, że character Konkursu, jak I warunki uczestnictwa w Konkursie mogą narazić go na stres, a  wyrażana publicznie ocena, której zostanie poddany może byćs urowa, krytyczna, stresująca oraz niepochlebna I zgłaszając swój udział w Konkursie,  wyrażana to zgodę.
  1. W ramach udziału Uczestników w Konkursie Organizator może zażądać od Uczestników udziału w odbywających się konkursach mających na celu promocję wybranych firm lub należących do nich marek.
  1. Uczestnicy, podczas całego czasu trwania realizacjii emisji Konkursu oraz Miniserialu  nie mogą bez wyraźnego zezwolenia Organizatora kontaktować się z prasą oraz mają obowiązek zachowania całkowitej poufności wszelkich informacji uzyskanych w związku I przy okazji udziału w Konkursie i Miniserialu, w tym w szczególności informacji technicznych, technologicznych, handlowych, organizacyjnych, a także pomysłów I koncepcji Konkursu i Miniserialu I jej promocji. W szczególności dotyczy to ujawniania czy komentowania tego rodzaju informacji w mediachspołecznościowych.
  1. Uczestnik biorący udział w Konkursie nie może naruszać przepisów prawa, a w szczególności dóbr osobistych innych osób, w tym również innych Uczestników oraz jest  zobowiązany w sposób godny i z należytą dbałością prezentować marki sponsorskie uczestniczące w Konkursie.
  1. W czasie rejestracji materiałów audiowizualnych w związku z Konkursem I realizacją Miniserialu lub je promujących.  Uczestnik nie może zakładać ubrań lub używaćprzedmiotów, na których będą widoczne reklamy, logo lub nazwy firm, bez wcześniejszej zgody Organizatora.
  • 3

Przebieg Konkursu

  1. Obsada:
  • Casting składać będzie się z dwóch etapów.  Pierwszy etap będzie obejmował wyłonienie nie więcejniż 30 kandydatów, których profile zostaną przedstawione w mediach społecznościowych projektu. W drugim etapie zostanie przeprowadzona selekcja (na podstawie głosów internautów I głosu Organizatora), która wybierze 6 uczestników zakwalifikowanych do udziału  w projekcie Influencer Camps. Po przedostaniu się Kandydatów do drugiego etapu casting zostaną przedstawione Uczestnikom szczegółowe warunki I scenariusze miniserialu oraz konkursu, które do tego momentu pozostają nieujawnione.
  • Organizator podaje w mediach społecznościowych informację o możliwości dokonywania zgłoszeń do Castingu oraz terminach, w jakich jest to możliwe, jak również o sposobie przeprowadzania Castingu – online.
  • Zgłoszenia zbierane będą przez formularz dostępny na stronie www.influencercamps.pl
  • Kandydaci przystępujący do Castingu dokonują zgłoszenia poprzez uzupełnienie formularza zgłoszeniowego oraz nagrania filmiku zgłoszeniowego. Dodatkowo są zobowiązani przedstawić Komisji mailowe potwierdzenie zgłoszenia.
  • Kandydaci przystępujący do Castingu online wypełniają formularz dostępny na stronie www.influencercamps.pl, w którym podają dane osobowe I odpowiadają na pytania zawarte w  formularzu zgłoszeniowym oraz załączają:
  • Krótki materiał audiowizualny – nagrany kamerą lub telefonem komórkowym, w formacie mov lub mp4, o czasie trwania niedłuższym niż 60 sekund – w którym dokonują jak najciekawszej autoprezentacji („Materiał”);
  • Jedno zdjęcie, na którym widać twarz kandydata (“Zdjęcie”)
  • Udostępnienie na swoim prywatnym profilu w mediach społecznościowych: https://www.instagram.com/influencercamps/ materiałyz głoszeniowe z oznaczeniem projektu #influencercamps.
  • Kandydaci dokonają zgłoszenia online.  Jeżeli zostaną wybrani do dalszego udziału w Konkursie, zostaną poinformowani przez Organizatora telefonicznie lub mailowo o tym fakcie.  Wybrane materiały dostarczone przez uczestników zostaną udostępnione w mediach społecznościowych w celu przeprowadzenia kolejnego etapu castingu.
  1. Udzielenie licencji:
  • Biorąc udział w Castingu, Kandydat wyraża zgodę (zezwala)na wykorzystywanie przez Organizatora imienia I nazwiska, wizerunku (w tym utrwalonego w Materiale I na Zdjęciu, głosui /lub wypowiedzi Kandydata w związku z emisją miniserialu oraz w celu przeprowadzenia dalszego etapu Castingu również celu produkcji I przygotowania do produkcji miniserialu, a także promocji Organizatora lub emisji w zakresie określonym w pkt. 3- 4 poniżej.  Kandydat poprzez udział w Castingu również przyjmuje do wiadomości, że w razie zakwalifikowania Kandydata do udziału w promocji, Kandydat wyraża zgodę na korzystanie przez Organizatora w emisji z imienia I nazwiska, wizerunku, głosui/lubwypowiedzi Kandydata w zakresie określonym w lit. b) i c) w związku z eksploatacją, promocją i reklamą Organizatora, Konkursu I jego emisji.
  • Z dniem zgłoszenia, Kandydat udziela Organizatorowi nieodwołalnej licencji niewyłącznej, z prawem do udzielania sublicencji, uprawniającej Organizatora do korzystania z  Materiału oraz Zdjęcia na polach eksploatacji wymienionych w lit. c)poniżej. Organizator jest uprawniony do wykonywania I zezwalania na wykonywanie utorskich praw zależnych do Materiału I Zdjęcia I korzystania z utworów zależnych na polach eksploatacji wymienionych w lit. c)poniżej, a także włączania Materiału i Zdjęcia (w całości lub w dowolnie wybranych fragmentach) do innych dzieł, w tym utworów audiowizualnych, w  tym w celu promocji Organizatora, jego towarów I usług, emisj I Konkursu oraz innych podmiotów, ich towarów I usług,
  • Zezwolenie (zgoda), o którym mowa w lit. a)oraz licencja opisana w lit. b)obejmują swym zakresem wszystkie znane pola eksploatacji, w tym w szczególności:
  • Utrwalanie jakąkolwiek techniką (w jakimkolwiek systemie, formacie I na jakimkolwiek nośniku), w tym m.in. drukiem, na kliszy fotograficznej, na taśmie magnetycznej, cyfrowo;
  • Zwielokrotnianie jakąkolwiek techniką (w jakimkolwiek systemie, formacie I na jakimkolwiek nośniku), w tym m.in. drukiem, na kliszy fotograficznej, na taśmie magnetycznej, cyfrowo;
  • wprowadzanie do obrotu;
  • wprowadzanie do pamięci komputera, do sieci komputerowej i/lub multimedialnej, do baz danych,  publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp do utworów I przedmiotów praw pokrewnych w miejscu i w czasie przez siebie wybranym m.in. udostępnianie w Internecie (w tym z `7 towarzyszeniem reklam) np. w ramach dowolnych stron internetowych oraz jakichkolwiek serwisów odpłatnych lub nieodpłatnych, w szczególności video on demand, catch-up, pay-per-view, dostępnych m.in. w technice  downloading, streaming, IPTV, ADSL, DSL, DTH, Network PVR, connected TV, Backwards EPG, DVR, PVR, Instant Restart, platform cyfrowych oraz jakichkolwiek innych, a także w ramach dowolnych usług telekomunikacyjnych z zastosowaniem jakichkolwiek systemów I urządzeń (m.in. telefonów stacjonarnychi/lub komórkowych, komputerów stacjonarnychi/lub przenośnych, monitorów, odbiorników telewizyjnych , a także przekazów z wykorzystaniem wszelkich dostępnych technologii np. GSM, UMTS itp., za pomocą telekomunikacyjnych sieci przesyłu danych);
  • publiczne wykonanie;
  • publiczne odtwarzanie (m.in. za pomocą dowolnych urządzeń analogowych i/lub cyfrowych posiadających w szczególności funkcje przechowywania I odczytywania plików audio i/ lub video np. komputerów, odbiorników radiowych lub telewizyjnych, projektorów, telefonów stacjonarnych lub komórkowych, odtwarzaczy MP3, iPod, iPhone itp.);
  • wystawianie,  wyświetlanie,  użyczaniei/lubnajem;
  • nadawanie analogowe oraz cyfrowewizji i/lub fonii (kodowane lub niekodowane, odpłatne lub nieodpłatne, w jakimkolwiek systemie, formacie lub technologii ) przewodowe oraz bezprzewodowe przez stację naziemną m.in. za pośrednictwem platform cyfrowych, siecikablowych, połączeń telekomunikacyjnych, telewizjimobilnej, IPTV, DSL, ADSL, jakichkolwiek sieci komputerowych (w tym Internetu) itp.;
  • nadawanie analogowe oraz cyfrowe wizji i/lub fonii (kodowane lub niekodowane, odpłatne lub nieodpłatne, w jakimkolwiek systemie, formacie lub technologii ) za pośrednictwem satelity m.in. przy wykorzystaniu platform cyfrowych, sieci kablowych, połączeń telekomunikacyjnych, telewizjimobilnej, IPTV, DSL, ADSL, jakichkolwiek sieci komputerowych (w tym Internetu) itp.;
  • reemitowanie analogowe oraz cyfrowe wizji i/lub fonii (kodowane lub niekodowane, odpłatne lub nieodpłatne, w jakimkolwiek systemie, formacie lub technologii) m.in. za pośrednictwem platform cyfrowych, siecikablowych, połączeń telekomunikacyjnych, telewizji mobilnej, IPTV, DSL, ADSL, Backwards EPG, DVR, PVR, Instant Restart, jakichkolwieksieci komputerowych  (w tym Internetu) itp.
  • Zezwolenie (zgoda) ilicencja, o którychmowa w niniejszym ust., nie są ograniczone ani czasowo, ani terytorialnie.
  1. Kandydat ponosi pełną odpowiedzialność za treści zawarte w zgłoszeniu oraz za ewentualne naruszenie praw Organizatora i/lub osób trzecich i/lub naruszenie przepisów prawa.
  2. Kandydat oświadcza, że przysługują mu prawa autorskie I prawa pokrewne do Materiału I Zdjęcia w zakresie uprawniającym Kandydata do udzielenia Organizatorowi licencji niewyłącznej w zakresie I na zasadach określonych w Regulaminie.
  • 4

Kryteria zakwalifikowania uczestnika do udziału w konkursie

PrzyocenieUczestnikówiwykonywanychprzeznichzadań JuryorazKomisjaKonkursowabierze pod uwagękryteriatakie jak: najciekawsza, najlepiejzapowiadającasięinfluencerka/influencer spośród zgłaszających się do Konkursu uczestników na podstawie posiadanych przez nicho dpowiednich warunków talent I umiejętności artystycznych oraz intelektualnych.

  • 5

Zasady oceniania uczestników

  1. W pierszym etapie castingu (wybór maksymalnie 30 osób) Komisja Konkursowa podejmuje decyzję o przejściu kandydatów do kolejego etapu. Kandydaci oceniani będą na podstawie kreatywności udostępnionego filmiku zgłoszeniowego influencera, osobowości influencera wpasowującejsię w założeniaprogramuorazwłasnejprezentacji oraz ciekawej historii osobowości przedstawionej w ankiecie.  Profile osób zakwalifikowanych do drugiego etapu zostaną opublikowane w mediach społecznościowych projektu Influencer Camps.
  1. W drugim etapie casting zostanie wybrana 6 uczestników zakwalifikowana do finału w projekcie Influencer Camps. Komisja Konkursowa podejmie decyzję na podstawie popularności (ilości polubień) udostępnionego filmiku zgłoszeniowego na profilach Influencer Camps oraz indywidualnych preferencji Komisji.
  1. Spośród 6 influencerów biorących udział w projekcie Influencer Camps, w odcinku finałowym zostanie wyłoniony Zwycięzca mianowany tytułem Influencera Roku. Jego wybór odbędzie się na podstawie ilości zebranych polubień na platformach: Instagram, Tik Tok, Facebook, Youtube. Organizator przedstawi ranking uczestników na podstawie popularności oraz zdobytych zasięgów na każdej z platform. Punktacja ranking na każdej z platform będzie w zakresie od 1 do 6, gdzie 1 będzie oznaczoała najmniejsze zaangażowanie inernautów, a 6 największe.  Dodatkowo Influencerzy będą oceniani przez Jury. Każdy z członków Jury dokona indywidualnej oceny w oparciu o powyższe kryteria (6 punktów otrzyma influencer, który najlepiej poradził sobie z zadaniami, a 1 punkt–najgorzej). Influencerem Roku zostanie osoba z największą ilością zsumowanychpunktów z ranking oraz głosów Jury.
  1. Jeżeli dwie lub więcej osób otrzyma taką samą ilość punków, głos decydujący będziemiał przewodniczący Jury.

 

  • 6

Nagroda

  1. Nagrodą główną jest świadczenie pieniężne przewidziane dla Zwycięzcy Konkursu, a także możliwość zawarcia kontraktu z ze sponsorem, jeżeli ten wyrazi taką chęć.
  1. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy Zwycięzca Konkursu spełnia określone w Regulaminie warunki. W tym celu Organizator może żądać od Uczestnika, złożenia określonych oświadczeń, podania określonych danych, bądź przedłożenia określonych dokumentów niezbędnych  do weryfikacji Uczestnika I wydania Nagrody.  Niespełnienie warunków Konkursu lub innych warunków wynikających z przepisów prawa lub Regulaminu, w tym odmowa spełnienia warunków określonych w niniejszym ustępie uprawniaOrganizatora do odmowy wydania Nagrody.
  1. Zwycięzca Konkursu otrzymuje nagrodę pieniężną, o której mowa w ust. 1 pomniejszoną o wartość należności publicznoprawnych (podatków), jakie Organizator pobiera od Zwycięzcy Konkursu io dprowadza do właściwego Urzędu Skarbowego, w związku z przekazaniem Zwycięzcy Konkursu Nagrody.
  • 7

Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jego zakończenia.
  1. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
  1. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis I uzasadnienie reklamacji.
  1. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora z dopiskiem „Konkurs Influencer Camps”.
  1. Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.
  • 8

Zakres odpowiedzialności organizatora

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelnośći prawdziwość danych Uczestników Konkursu.
  1. Organizator oświadcza, że nie prowadz ikontroli, ani monitoringu treściu mieszczanych przez Uczestników w portalach społecznościowych w zakresie rzetelnościI prawdziwości, z zastrzeżeniemdziałańzwiązanych z usunięciemnaruszeńRegulaminulubprzepisówpowszechnieobowiązujących.
  1. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania  są sprzeczne z prawem lub Regulaminem, w tym w szczególności uczestników, którzy:
  • Zamieszczają treści niezgodne z obowiązującym prawem lub Regulaminem (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie tekstowej, jak I graficznej)
  • Podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie z zasadami danego portal społecznościowego;
  • Podejmują działania z wykorzystaniem niezgodnych z zasadami portal społecznościowego kont/profile osób trzecich.
  • 9

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia I obowiązuje z dniem 20.10.2022r.
  1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego I innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  1. Spory odnoszące się I wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na oficjalnej stonie influencercamps.pl lub na profilach Influencer Camps w mediach Społecznościowych.