Czy chcesz wiedzieć jakie aplikacje są najlepsze do pomocy w promocji? Każda firma, początkująca czy też nie, chciałaby zyskać jak największą rozpoznawalność, żeby mieć dużo odbiorców. Spółki budują swoją świadomość oraz zaufanie na rynku, poprzez różne filmiki, szczegółowe posty czy w jakimkolwiek innym formacie. Takie działania zachęcają słuchaczy do dowiedzenia się jak najwięcej o danej usłudze lub produkcie.
1.GRIN – Jest to platforma do zarządzania twórcami. Wykorzystuje ona strategiczny proces kojarzenia, tak aby firma mogła znaleźć idealnego ambasadora marki. Właściciele mogą zatrudniać influencerów podobnych do tych z którymi wcześniej współpracowali. Jest to kompleksowa strona do zarządzania kampaniami i relacjami z twórcami.
2.ASPIRE – To witryna internetowa na której firmy i promotorzy mogą z łatwością współpracować ze sobą oraz ustalać idealne tempo kolejnych kampanii marketingowych. Aspire pomaga markom zarządzać wszystkimi relacjami na jednym intuicyjnym obszarze. Ulepszona zawartość zapewnia reprezentantom marki promowanie wątków, które spełniają cele marketingowe i standardy biznesowe.
3.CREATORIQ – Platforma optymalizacyjna. Pomaga dostarczać przedsiębiorstwom tematykę, która pozostaje wierna ich wizji i wartościom. Jeżeli chcesz publikować markowe treści, które przemawiają do odbiorców to CreatorIQ jest do tego najlepszy. Skorzystaj z najlepszych informacji aby określić dobrą strategię marketingową oraz idealnego kreatora markii. Jest to bezpieczna przestrzeń do tworzenia rzeczy kreatywnych.
4.CAPTIV8 – Jego wyszukiwarka obsługuje ponad 500 filtrów, aby idealnie dopasować twórcę. Captiv8 wykorzystuje sztuczną inteligencję do przeprowadzania analiz danych, aby dostarczać tematykę tam, gdzie docelowi widzowie są najbardziej aktywni. Dzięki wsparciu serwisowemu mamy pewność, że nasze treści będą aktywne i zyskają na popularności. Ta strona oferuje też analizę konkurencji.
5.Instagram Branded Conect Tool – Autorzy promują swoją autentyczność i odpowiedzialność jako ambasadorzy marki, podczas gdy spółki biznesowe mogą monitorować indywidualne wyniki postów z treściami związanymi z marką i promować te które mają najlepszy zasięg.
6.TikTok Branded Content Toggle – Realizatorzy mogą prezentować pełną przejrzystość postów promocyjnych, przełączając się na treści powiązane z marką tam, gdzie jest to stosowne. Filmy video mogą być częściej umieszczane w sekcji dla Ciebie.
Jeżeli spodobał wam się ten materiał, to wpadnijcie na nasze media społecznościowe, bo tam mamy więcej ciekawych informacji! Jeśli znasz jeszcze podobną aplikację której tutaj nie wymieniliśmy to napisz teraz w komentarzu!