Większość ludzi, którzy prowadzą swoje profile w social mediach, chciałaby mieć jak największą liczbę obserwujących. Czasami niestety ciężko jest się przebić. Masowe media rządzą się swoimi prawami, a my dziś wam je przedstawimy!
1. Działaj we sławnym indywidualnym stylu.
Autentyczność jest bardzo ważna w dobrej komunikacji w social mediach. Najlepiej jest stosować autorskie i niepodrobione treści, a wtedy na pewno zostaniesz zauważony. Nie oznacza to też, że nie możesz wykorzystywać tego samego kontentu co inni. Oczywiście, że możesz, ale postaraj się zrobić to na swój własny sposób, tak aby twoja zawartość wyróżniała się na tle innych.
Pamiętaj też, że nie wszystkie treści przyjmują się u każdego tak samo. To, że jakiś temat, post czy treść zadziałała dobrze na 3 różnych profilach, nie oznacza, że w Twoim przypadku będzie tak samo.
2. Ortografia i literówki.
Jak cię widzą, tak cię piszą lub tak Cię widzą tak jak piszesz. Na swój wizerunek pracujesz na wiele sposobów, a jednym z najważniejszych jest poprawna treść. Błędy ortograficzne, źle skonstruowane zdania czy inne pomyłki językowe są bardzo nieprzyjazne dla wzroku. Jednym słowem – źle się to czyta. Zwracaj więc uwagę, czy wszystko jest poprawnie napisane.
Możemy polecić wam stronkę — https://www.ortograf.pl/ —
3. Odpowiadaj na większość komentarzy.
Im większa aktywność na koncie, tym większe zainteresowanie. Nie lekceważ swoich obserwatorów, przecież to dzięki nim, twoje konto „żyje”. Oczywiście nie na każdy komentarz musisz odpowiadać, bo zdarza się, że jest ich setki, ale staraj się robić to skrupulatnie.
4. Bądź na bieżąco!
Staraj się obserwować najnowsze trendy, analizować to, co podoba się twoim obserwatorom oraz czasami podejrzeć co wstawia twoja konkurencja. Inspirowanie się nie jest niczym złym, a wręcz przeciwnie.
Działaj w tym ,,samym świecie” co twoi odbiorcy, dzięki czemu na pewno będą zainteresowani treściami, które dodajesz.
5. Zbyt duża ilość emoji.
Ciężko jest czasami wyrazić swoje prawdziwe emocje w sieci, dlatego powstały emotikony. Dobrze jest ich używać, ale nie można przesadzić, zobaczcie sami.
To😍 wygląda😂😂 po prostu źle❤️używaj😭😭spacji🔥częściej💯😘🎉a emoji😪rzadziej😇
To wygląda po prostu źle.😢 Używaj spacji częściej, a emoji rzadziej!🧐
6. Dokładnie sprawdzaj autentyczność swoich postów.
Tak ciężko buduje się zaufanie, a tak łatwo się je traci.. Zanim cokolwiek udostępnisz, kilka razy sprawdź, czy informacja jest prawdziwa z wielu różnych źródeł. Przecież nie chcesz się później tłumaczyć czy przepraszać.
7. Uważaj na prawa autorskie.
Jeżeli spodobała Ci się czyjaś twórczość i chcesz pokazać to swoim obserwatorom, skorzystaj z funkcji, udostępnij lub prześlij dalej. Nie jedna osoba wpadła w tarapaty, nie oznaczając autora jakiejś pracy.
Postaw się na miejscu takiej osoby. Wyobraź sobie, że pracujesz nad czymś parę miesięcy i jesteś z tego niesamowicie dumny, a ktoś to pokazuje na swoim profilu i to do niego leci cały poklask i pochwały.
8. Harmonogram.
Spontaniczność jest spoko, ale akurat nie w tym przypadku. Dzięki temu, że ustalisz dokładne godziny, o których będą wpływały twoje materiały, obserwatorzy będą wiedzieli, kiedy wracać na twój profil.
To działa tak jak ulubiony program telewizyjny, wychodzi o danej godzinie w określonym dniu i ma stałych fanów.
I to by było wszystko co chcielibyśmy przekazać wam w tym artykule. Dajcie znać w komentarzach czy materiał był przydatny i co jeszcze byście dodali.
Zapraszamy też na nasze media społecznościowe!
- INSTAGRAM @influencercamps
- YouTube @influencercamps
- TikTok @influencer.camps